Mój nowy LPS ♥

Hej tu znowu ja :3
Naprawiły mi się Polskie znaki : ł, ą, ż itp. Dobra więc dziś notka o moim nowym LPS <3 Dostałam go z wymiany ( na moim kanale Jennifer LPS TM jest ta wymianka ) dam go teraz zdj ♥


                                                          ~Nalie~

-Wiek:  Ona ma 19 lat.
- Wzrost: Jest bardzo niska, jak na swój wiek ;3
- Sylwetka: Jest bardzo chuda.
-Charakter: Zazwyczaj spokojna, ale czasami szalona.
-Ulubiony kolor: Błękitny.
- Ulubione zajęcie: patrzenie na niebo, albo wychodzenie gdzieś z przyjaciółmi.
                                             
Teraz coś ode mnie: Moim zdaniem ten short jest unikatowy i cieszę się, ze go posiadam. Było to maje marzenie ♥

♥~To chyba tyle dziękuję wszystkim czytającym~♥

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moj 1 post